«Астана-БЕО» ЖШС атқарылған жұмыстары мен жоспарлары туралы. Компанияды жыл қорытындысы бойынша есеп беру кеші өткізілді

Еңбек ұжымымен кездесуде бас директор Әсет Бегалиев компанияның 2017 жылғы нәтижелері және ағымдағы кезеңдегі жоспарлары туралы баяндады.

Өткен жылы компания қолданыстағы бизнес процестерді автоматтандыру және оңтайландыру бойынша белсенді жұмыс жасалды. Мысалы, банктермен бірге төлемдерді өңдеу процесін жеңілдету үшін осы рәсімдерді автоматтандыру үшін шешімдер жасалды. Нәтижесінде бір айда сағатына 300 адамды босатуға қол жеткіздік. Қабылданған шаралар адам факторын жұмыстан шығаруға алып келгенін айта кеткен жөн», - деді Ә. Бегалиев. 

Бұл кездесу барысында айтылған көптеген мысалдардың бірі ғана.

Басшы өз баяндамасында бірыңғай төлем құжатын қалыптастыру мәселесін қозғады. Тұтынушы түбіртек ала алмас бұрын БТҚ құрылудың бірнеше сатысынан өтеді. Бірінші кезең - коммуналдық қызметтерді («Астанаэнергосбыт» ЖШС, «Астана Су арнасы» МКК және т.б.), Астана қаласының ІІД-нің «Астана-БЕО» бағдарламасына әкімшілік айыппұлдарды төлеуі болып табылады. Бұл процедура 9 күнге дейін созылады. 1 жұмыс күні ішінде жиналған деректер басылымға жіберіледі, бір күннен кейін 5 күн бойы түбіртіктерді тарату басталады.

«Астана-БЕО» ЖШС Telegram ресми каналында тұрғындарға БТҚ-ның қалыптасу барысы туралы хабарлайды.

Келесі жылы БТҚ әзірлеу мерзімін қысқарту үшін конверттен бас тартып, қағазды бүктеу форматына көшу жоспарлануда. Осыған қарамастан, құпия деректер де жасырын түрде болады.

Соңғы екі жылда «Астана-БЕО» ЖШС электронды форматқа түбіртектердің максималды санына көшу және қағаздан бас тарту бойынша жұмыс жүргізетін болатынын «Астана-БЕО» ЖШС бас директоры айтты. 

Интернеттегі қызметтерді дамыту үшін көптеген жұмыстар жасалды. «Астана-БЕО» ЖШС сайтында тұтынушы үшін жеке кабинет бар, әрбір меншік иесі тіркеле алады. Абонент өз аккауынтының көмегімен кез келген уақытта түбіртек, төлем мұрағаты, салыстырып тексеру актілері, коммуналдық төлемдерді қарауға және жүктеуге мүмкіндік алады. Сонымен қатар EGOV, SENIM, iPay арқылы баламалы төлем әдісі енгізілді. Порталда тұтынушылар су, жарық, есептеулер, әр үйге қызмет көрсететін ұйымдар туралы және басқа да ақпараттарды таба алады.

Қазіргі уақытта қызмет көрсетушілерге (төлемдер, файлдарды импорттау, есеп беру) жеке кабинет және есептеу құралдарының көрсеткіштерін беру (су, газ, электр энергия) әзірлену жобасында.

Сонымен қатар, коммуникацияны жетілдіру бойынша жұмыс жүргізілуде. Компания халықтың әлеуметтік осал топтарының, зейнеткерлердің проблемаларын зерттеп жатыр. Ақпан айында «Астана-БЕО» ЖШС өкілдері қарт адамдарға арналған шағын-сауықтыру орталықтарының зейнеткерлерімен кездесті. Қызметкерлер БТҚ форматындағы алдағы өзгерістер туралы, түбіртектерді берудің кешігу себептері және компанияның қызметі туралы айтып берді. Зейнеткерлер, өз кезегінде, өздерінің бірыңғай төлем құжаты бойынша идеяларын ұсынды.

Бұдан басқа, Facebook желісі арқылы және бұрын айтылғандай, Telegram арнасында «Астана-БЕО» ЖШС қала тұрғындарына компанияның қызметі мен соңғы жаңалықтары туралы хабарлайды. Сондай-ақ тұрғындар коммуналдық қызметтерді жеткізушілерден көптеген пайдалы ақпаратты табуға болатын «AQPARAT БЕО» жарнамалық және ақпараттық буклеті іске қосылды.

Жедел әрекет ету үшін әлеуметтік желілерінде FB басшылары және негізгі қызметкерлердің ұялы телефондар мен жеке парақшалары жарияланған.

Жұмыс жағдайын жасауға да үлкен көңіл бөлінеді. Контроллерге жаңа арбалар, сөмкелер және жеке қорғаныс құралдары, есіктің домофонды кілттері және лифт карталары ұсынылады, бұл контроллердің подъездерге кіру уақытын қысқартады. Қаланың барлық ПИК-мен, аудан, қала әкімдіктерімен пошта жәшіктерінің тиісті түрін келтіру мәселесі бойынша жұмыс жүргізілді. Astana-LRT-мен экспресс маршруттар бойынша контролердің жүру мүмкіндігі туралы мәселе көтерілді.

Жаңа абоненттік бөлім шығару дамудың жаңа кезеңіне жоспарланған. Қызмет көрсетудің «тосқауылсыз» қағидатымен (жоғары, қызмет көрсету тіректерді бөлшектеу) электронды кезекті енгізу, мүгедектерге (электронды кезек кезегінде басымдылық, экөмекке шақыру кнопкасы) күту секторында жағдай жасау, мультикасса мен cash-терминалдарды орнату, wifi, балалар алаңын ашу.

Қосымша қызметтерді алу үшін компания Астана қаласындағы басқа да коммуналдық қызметтермен келіссөздер жүргізуде (Astana-LRT және т.б.). Мұндай жаңалық тұтынушыға оңай және тез төлем жасауға, сондай-ақ «бір терезе» қағидаты бойынша ақпарат алуына көмектеседі.

Осыған ұқсас кездесулер «Астанаэнергосервис» АҚ басқа да еншілес кәсіпорындарында өтеді. Біздің жаңалықтардан хабардар болыңыздар.